sobota, 15 lutego 2014

PET WALK - spacer ze zwierzakiem

Kolejna mini gra. Na czas. Pou idzie na spacer ze swoim zwierzakiem.
Gra polega na tym, że należy omijać przeszkody przesuwając
palcem po ekranie
Gdy pojawi  się:

                         Drzewo

                               Przesuń w bok  →   →   



Chmurka            Przesuń w góre    ↑         


  Mrowisko           Przesuń w dół      ↓    ↓    

Im szybciej tym lepiej :)
Cała teoria tej gry :) Bardzo prosta i fajna gra :)


 







9 komentarzy:

  1. Jak fajnie, że napisałaś tutaj sterowanie, bo akurat nie ogarniałam jak w tej grze się steruje. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie kumałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że mogłam wam pomóc :) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam record 2739

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje :D Jeżeli masz internet to udostępnij to w Pou :)

      Usuń
  5. Dzięki że to dodałaś ;) Kompletnie nie ogarniałam, jakie jest sterowanie ;D A teraz mój rekord to 1371 ^^

    OdpowiedzUsuń